Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві харчової галузі
Ключові слова:
управління, маркетингова діяльність, соціальновідповідальний бренд, харчова промисловістьАнотація
У магістерській роботі поглиблено науково-теоретичні засади щодо управління маркетинговою діяльністю харчової галузі, зокрема, визначено сутність і значення управління маркетинговою діяльністю підприємства, виявлені сучасні тренди в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві та особливості управління маркетингової діяльністю на підприємствах харчової галузі.
Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність ТОВ «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА», оцінено маркетингове середовища підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг