Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві харчової галузі
Keywords:
управління, маркетингова діяльність, соціальновідповідальний бренд, харчова промисловістьAbstract
У магістерській роботі поглиблено науково-теоретичні засади щодо управління маркетинговою діяльністю харчової галузі, зокрема, визначено сутність і значення управління маркетинговою діяльністю підприємства, виявлені сучасні тренди в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві та особливості управління маркетингової діяльністю на підприємствах харчової галузі.
Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність ТОВ «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА», оцінено маркетингове середовища підприємства.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 075 Маркетинг