Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві харчової галузі

Authors

  • С.А. Скорбун Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

управління, маркетингова діяльність, соціальновідповідальний бренд, харчова промисловість

Abstract

У магістерській роботі поглиблено науково-теоретичні засади щодо управління маркетинговою діяльністю харчової галузі, зокрема, визначено сутність і значення управління маркетинговою діяльністю підприємства, виявлені сучасні тренди в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві та особливості управління маркетингової діяльністю на підприємствах харчової галузі.
Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність ТОВ «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА», оцінено маркетингове середовища підприємства.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг