Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах конкурентної насиченості ринку

Автор(и)

  • В. В. Піскур Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

ринок, маркетингова діяльність, стратегія маркетингу, управління маркетингом, риск-менеджмент, маркетинговий ризик, структура управління, SWOT-аналіз

Анотація

В кваліфікаційній (магістерській) роботі розкрита сутність маркетингу в торговому підприємстві, досліджені різні підходи до визначення маркетингу; визначено проблеми впровадження і використання маркетингу в сучасних умовах; розкрито основні етапи процесу управління маркетингом на підприємстві; проведена діагностика процесу управління маркетингом на підприємстві; досліджено маркетингові ризики в процесі функціонування торгового підприємства.
Розроблено рекомендації щодо удосконалення процесу управління маркетингом на підприємствах торговельної сфери та впровадження рискменеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг