Управління взаємовідносинами з клієнтами в маркетинговій системі компанії

Автор(и)

  • О. С. Кушнір Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетинг на основі стосунків, маркетинг послуг, банківський маркетинг, маркетинг взаємовідносин, комерційний банк, ефективність, оптимізація, сегментування

Анотація

В кваліфікаційній (магістерській) роботі уточнено сутність маркетингу на основі стосунків і визначено його роль у побудові довготривалих відносин банку з клієнтами. Визначено умови побудови довготривалих стосунків з клієнтом. Більш детально розкрито розуміння поняття життєвий цикл споживача та надано характеристику його основних етапів у взаємозв’язку з економічним циклом споживача.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг