Управління взаємовідносинами з клієнтами в маркетинговій системі компанії

Authors

  • О. С. Кушнір Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

маркетинг на основі стосунків, маркетинг послуг, банківський маркетинг, маркетинг взаємовідносин, комерційний банк, ефективність, оптимізація, сегментування

Abstract

В кваліфікаційній (магістерській) роботі уточнено сутність маркетингу на основі стосунків і визначено його роль у побудові довготривалих відносин банку з клієнтами. Визначено умови побудови довготривалих стосунків з клієнтом. Більш детально розкрито розуміння поняття життєвий цикл споживача та надано характеристику його основних етапів у взаємозв’язку з економічним циклом споживача.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг