Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій
Ключові слова:
маркетинг, управління, сучасні інформаційні технології, CRM-системиАнотація
У роботі розглянуто вплив сучасних інформаційних технологій на управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові тенденції цифровізації маркетингових процесів та їхній вплив на ефективність і конкурентоспроможність підприємств у сучасних ринкових умовах. На основі аналізу діяльності ТОВ «Сонях-фабрика смаку» досліджено використання інформаційних технологій, таких як CRM-системи, чат-боти, омніканальні маркетингові платформи та аналітичні інструменти. Визначено основні переваги впровадження цифрових технологій, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію комунікацій із клієнтами, оптимізацію витрат на маркетинг і підвищення ефективності управління даними.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг