Маркетингове забезпечення інноваційної активності підприємства

Автор(и)

  • М.С. Боднар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетингове забезпечення, інноваційна активність, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, інноваційні проекти, аналіз ринку, цифровий маркетинг

Анотація

Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового забезпечення інноваційної активності підприємства на прикладі ПрАТ «МХП». У роботі визначено теоретичні засади маркетингового забезпечення інновацій, проаналізовано діяльність підприємства у контексті впровадження інноваційних проектів та запропоновано стратегії вдосконалення маркетингової підтримки для підвищення конкурентоспроможності. Результати дослідження спрямовані на покращення ефективності управління інноваційними процесами та розвиток стійкості підприємства на ринку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг