Маркетингове забезпечення інноваційної активності підприємства
Keywords:
маркетингове забезпечення, інноваційна активність, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, інноваційні проекти, аналіз ринку, цифровий маркетингAbstract
Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового забезпечення інноваційної активності підприємства на прикладі ПрАТ «МХП». У роботі визначено теоретичні засади маркетингового забезпечення інновацій, проаналізовано діяльність підприємства у контексті впровадження інноваційних проектів та запропоновано стратегії вдосконалення маркетингової підтримки для підвищення конкурентоспроможності. Результати дослідження спрямовані на покращення ефективності управління інноваційними процесами та розвиток стійкості підприємства на ринку.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 075 Маркетинг