Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу
Ключові слова:
конкурентоспроможність, цифровий маркетинг, стратегія, SWOT-аналіз, маркетингові комунікаціїАнотація
Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом впровадження цифрового маркетингу. У роботі розглянуто сутність конкурентоспромож
ності, її основні чинники та роль цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. На прикладі діяльності ТОВ «Торгова Група «АРС-Кераміка»» проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, оцінено рівень конкурентоспроможності та ідентифіковано ключові проблеми. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на підвищення економічної ефективності та привабливості підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»