Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу
Keywords:
конкурентоспроможність, цифровий маркетинг, стратегія, SWOT-аналіз, маркетингові комунікаціїAbstract
Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом впровадження цифрового маркетингу. У роботі розглянуто сутність конкурентоспромож
ності, її основні чинники та роль цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. На прикладі діяльності ТОВ «Торгова Група «АРС-Кераміка»» проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, оцінено рівень конкурентоспроможності та ідентифіковано ключові проблеми. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на підвищення економічної ефективності та привабливості підприємства.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»