Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу

Authors

  • Я.Р. Маснюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

конкурентоспроможність, цифровий маркетинг, стратегія, SWOT-аналіз, маркетингові комунікації

Abstract

Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом впровадження цифрового маркетингу. У роботі розглянуто сутність конкурентоспромож
ності, її основні чинники та роль цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. На прикладі діяльності ТОВ «Торгова Група «АРС-Кераміка»» проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, оцінено рівень конкурентоспроможності та ідентифіковано ключові проблеми. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на підвищення економічної ефективності та привабливості підприємства.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»