Корпоративна культура як елемент системи стратегічного управління підприємством малого бізнесу

Автор(и)

  • О. В. Левченко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

корпоративна культура, підприємства малого бізнесу, стратегічне управління, рівень залученості працівників, порівняльний аналіз

Анотація

У роботі було досліджено процеси формування й розвитку корпоративної культури на підприємствах малого бізнесу. Описано роль корпоративної культури в системі стратегічного управління. Проведено порівняльний аналіз підприємств з різними станами корпоративної культури, що функціонують в одній галузі. Визначено сукупність викликів, що постають перед малим підприємством в процесі розвитку корпоративної культури. Також було проаналізовано вплив сильної корпоративної культури на ефективність діяльності підприємства.
Основним науковим результатом дослідження є розроблення набору рекомендацій щодо розвитку корпоративної культури підприємством малого бізнесу та розробка способі підвищення залученості працівників підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»