Стратегічне управління підприємством на основі інноваційного розвитку (на прикладі ПрАТ Київстар)
Ключові слова:
стратегічне управління, інноваційний розвиток, моделювання, стратегічний аналізАнотація
У роботі розглянуто сутність і значення стратегічного управління підприємством, особливості використання інноваційних технологій у галузі мобільного зв’язку, також розглянуті методи оцінки ефективності інноваційної діяльності. На основі проведеного SWOT-аналізу та SPASEаналізу визначено сильні та слабкі сторони підприємства ПрАТ Київстар та його конкурентні сторони.
Особлива увагу приділена розробці інноваційної моделі для лідера ринку щодо розширення спектра послуг, оптимізації ресурсів та підвищення ефективності бізнес-процесів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»