Стратегічне управління підприємством на основі інноваційного розвитку (на прикладі ПрАТ Київстар)

Authors

  • Д.М. Криворучко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

стратегічне управління, інноваційний розвиток, моделювання, стратегічний аналіз

Abstract

У роботі розглянуто сутність і значення стратегічного управління підприємством, особливості використання інноваційних технологій у галузі мобільного зв’язку, також розглянуті методи оцінки ефективності інноваційної діяльності. На основі проведеного SWOT-аналізу та SPASEаналізу визначено сильні та слабкі сторони підприємства ПрАТ Київстар та його конкурентні сторони.
Особлива увагу приділена розробці інноваційної моделі для лідера ринку щодо розширення спектра послуг, оптимізації ресурсів та підвищення ефективності бізнес-процесів.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»