Управління розвитком бренду МСП

Автор(и)

  • В.О. Гондзель Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

бренд, брендінг, бренд-менеджмент, імідж, репутація, ідентичність

Анотація

У магістерській роботі визначено сутність бренду та його ключову роль у розвитку підприємства, а також виділено особливості формування бренду для малого та середнього підприємництва у порівнянні з великими компаніями. Визначено основні складові елементи бренду, зокрема імідж, репутацію та ідентичність, що є критичними для побудови довіри та лояльності споживачів. Особлива увага приділена теоретичному обґрунтуванню поняття бренду та його значення для конкурентоспроможності підприємств.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»