Формування стратегії посилення конкурентоспроможності підприємства
Ключові слова:
конкурентоспроможність, стратегія, конкурентне середовище, рентабельність, прибутковість, стратегія конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможностіАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичну сутність понять «стратегія» і «конкурентоспроможність підприємства». Визначено види та етапи формування конкурентної стратегії. Досліджено методичні основи оцінювання конкурентоспроможності підприємства.
В аналітичному розділі роботи представлено загальну характеристику системи управління ТОВ «ЛДЦ «Меділюкс»; проаналізовано фінансовоекономічну діяльність підприємства та проведена оцінка конкурентоспроможності підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-09
Номер
Розділ
Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»