Формування стратегії посилення конкурентоспроможності підприємства

Автор(и)

  • А.О. Столяр Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

конкурентоспроможність, стратегія, конкурентне середовище, рентабельність, прибутковість, стратегія конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичну сутність понять «стратегія» і «конкурентоспроможність підприємства». Визначено види та етапи формування конкурентної стратегії. Досліджено методичні основи оцінювання конкурентоспроможності підприємства.
В аналітичному розділі роботи представлено загальну характеристику системи управління ТОВ «ЛДЦ «Меділюкс»; проаналізовано фінансовоекономічну діяльність підприємства та проведена оцінка конкурентоспроможності підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»