Формування стратегії посилення конкурентоспроможності підприємства

Authors

  • А.О. Столяр Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

конкурентоспроможність, стратегія, конкурентне середовище, рентабельність, прибутковість, стратегія конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності

Abstract

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретичну сутність понять «стратегія» і «конкурентоспроможність підприємства». Визначено види та етапи формування конкурентної стратегії. Досліджено методичні основи оцінювання конкурентоспроможності підприємства.
В аналітичному розділі роботи представлено загальну характеристику системи управління ТОВ «ЛДЦ «Меділюкс»; проаналізовано фінансовоекономічну діяльність підприємства та проведена оцінка конкурентоспроможності підприємства.

Published

2025-10-09

Issue

Section

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»