Формування стратегії побудови ефективного бренду роботодавця в умовах сучасного ринку праці

Автор(и)

  • М.О. Іванюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

бренд роботодавця, стратегія, управління, ринок праці, конкурентоспроможність

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено формування стратегії побудови ефективного бренду роботодавця в умовах сучасного ринку праці. Розглянуто теоретичний базис формування бренду роботодавця. Проведено аналіз формування бренду роботодавця на підприємстві. Запропоновано комплексну стратегію формування та посилення бренду роботодавця, спрямовану на залучення та утримання кваліфікованого персоналу, підвищення лояльності працівників і конкурентоспроможності підприємства, а також наведено рекомендації щодо впровадження інноваційних каналів комунікацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»