Формування стратегії побудови ефективного бренду роботодавця в умовах сучасного ринку праці
Keywords:
бренд роботодавця, стратегія, управління, ринок праці, конкурентоспроможністьAbstract
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено формування стратегії побудови ефективного бренду роботодавця в умовах сучасного ринку праці. Розглянуто теоретичний базис формування бренду роботодавця. Проведено аналіз формування бренду роботодавця на підприємстві. Запропоновано комплексну стратегію формування та посилення бренду роботодавця, спрямовану на залучення та утримання кваліфікованого персоналу, підвищення лояльності працівників і конкурентоспроможності підприємства, а також наведено рекомендації щодо впровадження інноваційних каналів комунікацій.
Downloads
Published
2025-10-09
Issue
Section
Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»