Формування гендерно чутливого менеджменту компанії

Автор(и)

  • Ю.В. Воронюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

гендер, гендерно чутлива політика політика, гендерна рівність

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено теоретико методологічний зміст формування гендерно чутливого менеджменту компанії, визначено його основні ознаки та розкрито принципи організації. Проведено гендерно чутливий аналіз основних показників реалізації прав і можливостей реалізації жінок в досліджуваній компанії, з точки зору, як суб’єктивних, так і об’єктивних показників оцінки. Запропоновано рекомендації щодо розширення можливостей гендерно чутливого менеджменту в компанії та особливості оцінювання ефективності програм, які реалізуються в цій сфері.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»