Формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності

Автор(и)

  • К. Р. Балабан Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

підприємство, нестабільність, підприємництво, стратегія, розвиток, програма розвитку, стратегія розвитку

Анотація

У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної невизначеності. Проаналізовано вплив економічної нестабільності на функціонування підприємства, а також моделі і методи стратегічного планування, адаптовані до умов нестабільності. Здійснено аналіз чинників внутрішнього та зовнішнього розвитку ФОП Балабан Р. П., проведено оцінку стану макросередовища підприємства в умовах нестабільності та маркетингової стратегії позиціювання. Розроблену сталу стратегію розвитку підприємства в умовах нестабільності та проведено оцінку ефективності її впровадження й механізмів корекції в умовах війни.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»