Формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності

Authors

  • К. Р. Балабан Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

підприємство, нестабільність, підприємництво, стратегія, розвиток, програма розвитку, стратегія розвитку

Abstract

У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної невизначеності. Проаналізовано вплив економічної нестабільності на функціонування підприємства, а також моделі і методи стратегічного планування, адаптовані до умов нестабільності. Здійснено аналіз чинників внутрішнього та зовнішнього розвитку ФОП Балабан Р. П., проведено оцінку стану макросередовища підприємства в умовах нестабільності та маркетингової стратегії позиціювання. Розроблену сталу стратегію розвитку підприємства в умовах нестабільності та проведено оцінку ефективності її впровадження й механізмів корекції в умовах війни.

Published

2025-10-09

Issue

Section

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»