Лексичні засоби вербалізації емоцій та почуттів у дитячому літературному дискурсі на початку ХХІ століття (на матеріалі англійської та української мов)

Автор(и)

  • Д. О. Колісник Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

лексичні засоби, вербалізація, емоції, почуття, пряма номінація, емотивність, дитячий літературний дискурс

Анотація

Магістерська робота присвячена дослідженню лексичних засобів вербалізації емоцій і почуттів у дитячому літературному дискурсі на початку ХХІ століття, який розглядається на прикладі казки-повісті Г. Вдовиченко «36 і 6 котів-компаньйонів» та повісті Г. Вебб «Найсумніше кошеня». У роботі узагальнено наукові підходи до трактування та класифікації емоцій у гуманітарних науках, проаналізовано способи і засоби вербалізації переживань, окреслено поняття «емотивність», розглянуто специфіку дитячого літературного дискурсу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-07

Номер

Розділ

Спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська