Лексичні засоби вербалізації емоцій та почуттів у дитячому літературному дискурсі на початку ХХІ століття (на матеріалі англійської та української мов)
Ключові слова:
лексичні засоби, вербалізація, емоції, почуття, пряма номінація, емотивність, дитячий літературний дискурсАнотація
Магістерська робота присвячена дослідженню лексичних засобів вербалізації емоцій і почуттів у дитячому літературному дискурсі на початку ХХІ століття, який розглядається на прикладі казки-повісті Г. Вдовиченко «36 і 6 котів-компаньйонів» та повісті Г. Вебб «Найсумніше кошеня». У роботі узагальнено наукові підходи до трактування та класифікації емоцій у гуманітарних науках, проаналізовано способи і засоби вербалізації переживань, окреслено поняття «емотивність», розглянуто специфіку дитячого літературного дискурсу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-07
Номер
Розділ
Спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська