Лінгвопрагматика реклами: вербальні та невербальні компоненти
Ключові слова:
вербальний компонент, лінгвопрагматика, невербальний компонент, реклама, рекламний текстАнотація
У кваліфікаційній роботі здійснено комплексний лінгвопрагматичний аналіз сучасних рекламних текстів комерційного характеру, зокрема їх вербальних та невербальних компонентів. Подано основні визначення сучасної реклами й рекламного тексту; проаналізовано типологію сучасних рекламних текстів; описано основні методи та методики лінгвопрагматичного аналізу сучасних рекламних текстів; проаналізовано ключові структурновербальні компоненти сучасного рекламного тексту (словоформи та невербальні компоненти).
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-07
Номер
Розділ
Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика