Управління розвитком бренду підприємства (на прикладі ТОВ «МАКОШ МІНЕРАЛ»)
Ключові слова:
бренд; управління; розвиток; ринок мінеральних добрив; трейдер; дистрибʼютор; брендинг; бренд-платформаАнотація
У магістерській роботі, відповідно до окреслених завдань, розглянуто теоретичні засади управління розвитком бренду підприємства, зокрема сутність розвитку, брендингу та бренд-платформ. Виконано аналіз управління розвитком бренду ТОВ «МАКОШ МІНЕРАЛ». Розроблено науково-практичні рекомендації відповідно до перспектив розвитку ринку мінеральних добрив.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність