Маркетинг на підприємствах малого бізнесу

Автор(и)

  • В.В. Мороз

Ключові слова:

маркетингова діяльність; маркетинговий аналіз; ринок; конкуренти; конкурентоспроможність; ROI; ROAS; ROMI; рентабельність

Анотація

В кваліфікаційній (магістерській) роботі були розглянуті особливості маркетингової стратегії на малому підприємстві. Проведений аналіз дозволив визначити основні продукти, які є ключовими з точки зору фактору прибутковості, а також визначено стратегічні напрями, на які варто акцентувати увагу. В роботі проведено аналіз ключових конкурентів та розроблена бізнесмодель для підприємства, яке досліджувалося.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг