Оцінка й формування стійких конкурентних переваг підприємства на ринку

Автор(и)

  • Є. О. Засипко

Ключові слова:

конкурентоспроможність; конкурентна перевага; поштова логістика; ціна; сервіс; ефективність; рентабельність; розширення

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі визначене поняття конкурентної переваги підприємства та її формування, класифікація основних конкурентних переваг підприємства на основі думок науковців. Здійснено аналіз ринку поштового зв’язку України, була надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «Нова Пошта», здійснений аналіз конкурентних переваг ТОВ «Нова Пошта» та їх формування. На основі виконаного аналізу були визначені заходи підвищення рівня конкурентних переваг підприємства, а також розрахована економічна ефективність впроваджених заходів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг