Оцінка ефективності маркетингу у сфері малого бізнесу
Ключові слова:
мале підприємство; цифровий маркетинг; SEO; цифрові інструменти; соціальні медіа; автомобільний ринокАнотація
У даній роботі досліджено особливості маркетингової діяльності у сфері малого бізнесу. Визначено теоретичні аспекти сучасного маркетингу на автомобільному ринку. Розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Також було проаналізовано організаційно-економічну структуру підприємства, його маркетингове забезпечення та оцінено ефективність його маркетингової діяльності. Визначено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Автовінн».
Основними науковими результатами магістерської роботи є розроблення системи удосконалення інструментів цифрового маркетингу на сучасному підприємстві.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг