Застосування системи маркетингового менеджменту на підприємстві лісового господарства
Ключові слова:
маркетинговий менеджмент; лісове господарство; ДП «Немирівський Райагроліс»; аналіз; стратегія; підприємство; менеджментАнотація
Мета дослідження кваліфікаційної роботи полягає в аналізі та оцінці системи маркетингового менеджменту на підприємстві «ДП Немирівський Райагроліс» з метою покращення ефективності та конкурентоспроможності в сфері лісового господарства. Дослідження включає аналіз сучасного розуміння маркетингового менеджменту, особливостей лісового господарства, методологічних аспектів впровадження маркетингового менеджменту та організаційно-економічну характеристику підприємства.
Об'єктом дослідження є застосування системи маркетингового менеджменту на підприємстві «ДП Немирівський Райагроліс» в галузі лісового господарства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг