Застосування системи маркетингового менеджменту на підприємстві лісового господарства

Автор(и)

  • А. Ю. Богомол

Ключові слова:

маркетинговий менеджмент; лісове господарство; ДП «Немирівський Райагроліс»; аналіз; стратегія; підприємство; менеджмент

Анотація

Мета дослідження кваліфікаційної роботи полягає в аналізі та оцінці системи маркетингового менеджменту на підприємстві «ДП Немирівський Райагроліс» з метою покращення ефективності та конкурентоспроможності в сфері лісового господарства. Дослідження включає аналіз сучасного розуміння маркетингового менеджменту, особливостей лісового господарства, методологічних аспектів впровадження маркетингового менеджменту та організаційно-економічну характеристику підприємства.
Об'єктом дослідження є застосування системи маркетингового менеджменту на підприємстві «ДП Немирівський Райагроліс» в галузі лісового господарства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг