Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій

Автор(и)

  • Д. Б. Бєрєгой

Ключові слова:

маркетинг; стратегія; стратегічне планування; інформаційні технології; диверсифікація; рекламна кампанія

Анотація

В магістерській роботі досліджено процеси управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій та розробка рекомендацій із вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на прикладі ТОВ «Енергобудівельник».
Досліджено теоретичні основи управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій. В процесі дослідження визначено генезис та сутність маркетингового управління; розкрито методи управління портфелем бізнесу; визначено особливості застосування сучасних інформаційних технологій управління маркетингом на підприємстві.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг