Соціальні медіа як інструмент комунікації у політичних кампаніях в Україні під час повномасштабної війни
Ключові слова:
соціальні медіа; соціальні мережі; комунікація; політична кампанія; електорат; повномасштабна війнаАнотація
Дослідження присвячено визначенню особливостей соціальних медіа як інструменту комунікації у політичних кампаніях в Україні під час повномасштабної війни. Мета дослідження – проаналізувати особливості використання соціальних медіа у політичних кампаніях України та світу. Для досягнення мети дослідження було використано наступні методи: системний, метод порівняння, графічний, статистичний, комп’ютерного аналізу, узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні ролі соціальних медіа як інструменту комунікації в рамках політичних кампаній в Україні під час повномасштабної війни. Теоретична цінність роботи полягає в уточненні способів дізнатися вподобання електорату шляхом використання технології Гугл трендів. Практична цінність дослідження полягає у визначенні методів комунікацій політичних комунікацій під час повномасштабної війни.