Розробка та управління збутовою стратегією підприємства (на прикладі ПрАТ «Барський машинобудівний завод»)
Ключові слова:
збут продукції; канали збуту; просування та поширення продукції; стимулювання; стратегії; управління збутовою діяльністюАнотація
В магістерській роботі розглянуто теоретичні та практичні питання організації на підприємствах збутової діяльності та особливостей розробки та управління збутовою стратегією підприємства. Досліджено діяльність підприємства – ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Розроблено рекомендації з підвищення ефективності розробки збутової стратегії підприємства у вигляді стратегічних альтернатив.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-19
Номер
Розділ
Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства»