Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві харчової галузі

Автор(и)

  • С.А. Скорбун Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

управління, маркетингова діяльність, соціальновідповідальний бренд, харчова промисловість

Анотація

У магістерській роботі поглиблено науково-теоретичні засади щодо управління маркетинговою діяльністю харчової галузі, зокрема, визначено сутність і значення управління маркетинговою діяльністю підприємства, виявлені сучасні тренди в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві та особливості управління маркетингової діяльністю на підприємствах харчової галузі.
Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність ТОВ «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА», оцінено маркетингове середовища підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг