Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій

Автор(и)

  • І.Ю. Конотоп Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетинг, управління, сучасні інформаційні технології, CRM-системи

Анотація

У роботі розглянуто вплив сучасних інформаційних технологій на управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено ключові тенденції цифровізації маркетингових процесів та їхній вплив на ефективність і конкурентоспроможність підприємств у сучасних ринкових умовах. На основі аналізу діяльності ТОВ «Сонях-фабрика смаку» досліджено використання інформаційних технологій, таких як CRM-системи, чат-боти, омніканальні маркетингові платформи та аналітичні інструменти. Визначено основні переваги впровадження цифрових технологій, зокрема автоматизацію процесів, персоналізацію комунікацій із клієнтами, оптимізацію витрат на маркетинг і підвищення ефективності управління даними.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг