Маркетингове забезпечення інноваційної активності підприємства
Ключові слова:
маркетингове забезпечення, інноваційна активність, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, інноваційні проекти, аналіз ринку, цифровий маркетингАнотація
Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового забезпечення інноваційної активності підприємства на прикладі ПрАТ «МХП». У роботі визначено теоретичні засади маркетингового забезпечення інновацій, проаналізовано діяльність підприємства у контексті впровадження інноваційних проектів та запропоновано стратегії вдосконалення маркетингової підтримки для підвищення конкурентоспроможності. Результати дослідження спрямовані на покращення ефективності управління інноваційними процесами та розвиток стійкості підприємства на ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг