Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах цифрового маркетингу

Автор(и)

  • Я.Р. Маснюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

конкурентоспроможність, цифровий маркетинг, стратегія, SWOT-аналіз, маркетингові комунікації

Анотація

Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом впровадження цифрового маркетингу. У роботі розглянуто сутність конкурентоспромож
ності, її основні чинники та роль цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. На прикладі діяльності ТОВ «Торгова Група «АРС-Кераміка»» проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, оцінено рівень конкурентоспроможності та ідентифіковано ключові проблеми. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на підвищення економічної ефективності та привабливості підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»