Управління розвитком бренду МСП
Ключові слова:
бренд, брендінг, бренд-менеджмент, імідж, репутація, ідентичністьАнотація
У магістерській роботі визначено сутність бренду та його ключову роль у розвитку підприємства, а також виділено особливості формування бренду для малого та середнього підприємництва у порівнянні з великими компаніями. Визначено основні складові елементи бренду, зокрема імідж, репутацію та ідентичність, що є критичними для побудови довіри та лояльності споживачів. Особлива увага приділена теоретичному обґрунтуванню поняття бренду та його значення для конкурентоспроможності підприємств.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»