Формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності
Ключові слова:
підприємство, нестабільність, підприємництво, стратегія, розвиток, програма розвитку, стратегія розвиткуАнотація
У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства в умовах економічної невизначеності. Проаналізовано вплив економічної нестабільності на функціонування підприємства, а також моделі і методи стратегічного планування, адаптовані до умов нестабільності. Здійснено аналіз чинників внутрішнього та зовнішнього розвитку ФОП Балабан Р. П., проведено оцінку стану макросередовища підприємства в умовах нестабільності та маркетингової стратегії позиціювання. Розроблену сталу стратегію розвитку підприємства в умовах нестабільності та проведено оцінку ефективності її впровадження й механізмів корекції в умовах війни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-09
Номер
Розділ
Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»