Лінгвопрагматика реклами: вербальні та невербальні компоненти

Автор(и)

  • Д.О. Лекчіонов Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

вербальний компонент, лінгвопрагматика, невербальний компонент, реклама, рекламний текст

Анотація

У кваліфікаційній роботі здійснено комплексний лінгвопрагматичний аналіз сучасних рекламних текстів комерційного характеру, зокрема їх вербальних та невербальних компонентів. Подано основні визначення сучасної реклами й рекламного тексту; проаналізовано типологію сучасних рекламних текстів; описано основні методи та методики лінгвопрагматичного аналізу сучасних рекламних текстів; проаналізовано ключові структурновербальні компоненти сучасного рекламного тексту (словоформи та невербальні компоненти).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-07

Номер

Розділ

Спеціальність 035.10 Прикладна лінгвістика