Управління розвитком бренду підприємства (на прикладі ТОВ «МАКОШ МІНЕРАЛ»)

Автор(и)

  • А. В. Душак

Ключові слова:

бренд; управління; розвиток; ринок мінеральних добрив; трейдер; дистрибʼютор; брендинг; бренд-платформа

Анотація

У магістерській роботі, відповідно до окреслених завдань, розглянуто теоретичні засади управління розвитком бренду підприємства, зокрема сутність розвитку, брендингу та бренд-платформ. Виконано аналіз управління розвитком бренду ТОВ «МАКОШ МІНЕРАЛ». Розроблено науково-практичні рекомендації відповідно до перспектив розвитку ринку мінеральних добрив.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність