Оцінка ефективності маркетингу у сфері малого бізнесу

Автор(и)

  • Д.В. Горелова

Ключові слова:

мале підприємство; цифровий маркетинг; SEO; цифрові інструменти; соціальні медіа; автомобільний ринок

Анотація

У даній роботі досліджено особливості маркетингової діяльності у сфері малого бізнесу. Визначено теоретичні аспекти сучасного маркетингу на автомобільному ринку. Розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Також було проаналізовано організаційно-економічну структуру підприємства, його маркетингове забезпечення та оцінено ефективність його маркетингової діяльності. Визначено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Автовінн».
Основними науковими результатами магістерської роботи є розроблення системи удосконалення інструментів цифрового маркетингу на сучасному підприємстві.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг