Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій
Ключові слова:
маркетинг; стратегія; стратегічне планування; інформаційні технології; диверсифікація; рекламна кампаніяАнотація
В магістерській роботі досліджено процеси управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій та розробка рекомендацій із вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на прикладі ТОВ «Енергобудівельник».
Досліджено теоретичні основи управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій. В процесі дослідження визначено генезис та сутність маркетингового управління; розкрито методи управління портфелем бізнесу; визначено особливості застосування сучасних інформаційних технологій управління маркетингом на підприємстві.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг