Розробка та управління збутовою стратегією підприємства (на прикладі ПрАТ «Барський машинобудівний завод»)

Автор(и)

  • В.Ю. Кисельова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

збут продукції; канали збуту; просування та поширення продукції; стимулювання; стратегії; управління збутовою діяльністю

Анотація

В магістерській роботі розглянуто теоретичні та практичні питання організації на підприємствах збутової діяльності та особливостей розробки та управління збутовою стратегією підприємства. Досліджено діяльність підприємства – ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Розроблено рекомендації з підвищення ефективності розробки збутової стратегії підприємства у вигляді стратегічних альтернатив.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-19

Номер

Розділ

Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства»