Паблік рілейшнз у системі управління маркетингом підприємства з надання медичних послуг
Ключові слова:
паблік рілейшнз (PR), маркетингова політика комунікацій, зв’язки з громадськістю, ринок медичних послуг, конкурентоспроможністьАнотація
У роботі досліджені особливості зв’язків з громадськістю (PR) у структурі маркетингових комунікацій комунального підприємства з надання медичних послуг, описані напрямки реалізації паблік рілейшнз, виявлені ризики, із якими суміжна означена діяльність.
На основі проведеного аналізу маркетингової політики комунікацій та використання PR у медичному закладі запропоновано рекомендації щодо їх вдосконалення: розширення присутності в онлайн-просторі, впровадження програми лояльності для пацієнтів, посилення співпраці зі ЗМІ, проведення освітніх заходів для населення, розвиток корпоративної соціальної відповідальності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг