Паблік рілейшнз у системі управління маркетингом підприємства з надання медичних послуг

Автор(и)

  • Н.А. Янковчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

паблік рілейшнз (PR), маркетингова політика комунікацій, зв’язки з громадськістю, ринок медичних послуг, конкурентоспроможність

Анотація

У роботі досліджені особливості зв’язків з громадськістю (PR) у структурі маркетингових комунікацій комунального підприємства з надання медичних послуг, описані напрямки реалізації паблік рілейшнз, виявлені ризики, із якими суміжна означена діяльність.
На основі проведеного аналізу маркетингової політики комунікацій та використання PR у медичному закладі запропоновано рекомендації щодо їх вдосконалення: розширення присутності в онлайн-просторі, впровадження програми лояльності для пацієнтів, посилення співпраці зі ЗМІ, проведення освітніх заходів для населення, розвиток корпоративної соціальної відповідальності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг