Розробка та реалізація ринкової стратегії підприємства в умовах невизначеності
Ключові слова:
бізнес-планування, маркетинговий план, бізнес-проєкт, ринкова стратегія, якість бізнес-плану, концептуальна модель процесу плануванняАнотація
В кваліфікаційній (магістерській) роботі визначено теоретичні основи бізнесу-планування, наведено огляд різноманітних підходів до формування бізнес-моделі розвитку підприємства в сучасних економічних умовах. В процесі дослідження розроблено бізнес-план, що є основою ринкової стратегії та базою планування фінансово-господарської діяльності ТОВ «Буд-Індустрія» з виробництва нового продукту - керамічної плитки. Виконано обґрунтування фінансово-економічної доцільності реалізації планованого виробництва на основі показників, по яких були розраховані коефіцієнти ліквідності, платоспроможності, фінансовій незалежності, стійкості й стабільності підприємства. Розроблено концептуальну модель процесу планування. Запропоновано підхід до оцінки процесу планування стратегії розвитку з використанням елементів потенціалу стратегічного, тактичного й оперативного планування.