Удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства
Keywords:
потенціал, маркетинговий потенціал, ефективність, формування, механізмAbstract
Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства. Досліджено сутність і зміст маркетингового потенціалу підприємства; визначено шляхи управління маркетинговим потенціалом на диверсифікованому підприємстві; розглянуто інформаційні технології управління маркетингом як складову маркетингового потенціалу підприємства. Досліджено діяльність ТОВ «ДІМАЛЕКС-БУД» та тенденцій розвитку ринку будівельної продукції. Проведено аналіз маркетингової діяльності та маркетингового оточення підприємства, проведено оцінювання показників його маркетингового потенціалу. Визначено напрями вдосконалення системи управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ДІМАЛЕКС-БУД». Наведено рекомендації щодо розвитку його маркетингового потенціалу на ринку.