Управління корпоративною соціальною відповідальністю підприємства

Автор(и)

  • В.М. Заєць Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність, соціальновідповідальна діяльність, підприємство, управління, опитування, мотиваційний моніторинг

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні засади управління корпоративною соціальною відповідальністю підприємства. Проведено аналіз корпоративної соціальної діяльності підприємства та визначено напрями щодо підвищення ефективності управління КСВ підприємства.
Основним науковим результатом дослідження система методичний підхід до оцінки ефективності КСВ підприємства та розроблені рекомендації з інтеграції КСВ в систему стратегічного управління підприємством та впровадження мотиваційного моніторингу як дієвого інструмента підвищення внутрішньої КСВ підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Бізнес-адміністрування»