Проблеми та шляхи оптимізації вступу до закладів вищої освіти

Автор(и)

  • М. В. Моісєєв Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

вступна кампанія, профорієнтація, інформаційні системи, воронка продажів, стратегічна комунікація, рекомендаційна система

Анотація

У магістерській роботі визначено основні аспекти організації вступної кампанії у закладах вищої освіти, досліджено особливості профорієнтаційної діяльності в умовах сучасних освітніх викликів, а також розроблено та впроваджено інформаційну систему рекомендацій для покращення комунікації з абітурієнтами. Розроблена система дозволяє автоматизувати профорієнтаційну роботу, підвищуючи зацікавленість абітурієнтів та ефективність комунікацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-07

Номер

Розділ

Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа