Розробка телеграм-боту для роботи з рекламним контентом

Автор(и)

  • С. О. Стецюк

Ключові слова:

телеграм; бот; аналіз; підбір; розробка; сучасні технології; реклама; контент; канал

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі вирішено науково-практичну проблему пошуку та підбору місць для розміщення рекламних інтеграцій в соціальній мережі Telegram. Вирішення цієї проблеми передбачає вирішення таких завдань, як розробка та створення власного телеграм-боту, який за обраними користувачем параметрами буде виконувати підбір каналів. Розробка виконана за допомогою мови JavaScipt та низки бібліотек завдяки яким бот буде функціонувати правильно.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-28

Номер

Розділ

Спеціальність 122 Комп’ютерні науки