Дослідження кон’юктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг
Ключові слова:
бізнес-процеси; кон’юнктура ринку; споживачі; конкурентоспроможність; послугиАнотація
Об’єктом дослідження виступає бізнес-середовище та бізнес-процеси на підприємстві ПП «Віджілем консалтинг».
Метою даного дослідження виступає розгляд теоретичних основ та практичних аспектів дослідження кон’юнктури регіонального споживчого ринку та її вплив на формування бізнес-середовища підприємства сфери послуг.
Основними методами, що використовувалися при написанні даного дослідження є спостереження, порівняння, узагальнення, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, абстрагування, моделювання, статистичні та математичні методи дослідження.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність