Формування маркетингової стратегії підприємства малого бізнесу (на прикладі ТОВ ХЕЛСІ ФАРМ УКРАЇНА)
Ключові слова:
малий бізнес; маркетингова стратегія; SWOT-аналіз; стратегічні напрямки; модель McKinsey; CRM-системаАнотація
У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні основи маркетингової стратегії підприємства малого бізнесу. Процес стратегічного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві малого бізнесу розглянуто як об’єкт і інструмент впливу на діяльність підприємства . Викладено економічну сутність та види маркетингових стратегій підприємства малого бізнесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність