Формування маркетингової стратегії підприємства малого бізнесу (на прикладі ТОВ ХЕЛСІ ФАРМ УКРАЇНА)

Автор(и)

  • К.М. Маховська

Ключові слова:

малий бізнес; маркетингова стратегія; SWOT-аналіз; стратегічні напрямки; модель McKinsey; CRM-система

Анотація

У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні основи маркетингової стратегії підприємства малого бізнесу. Процес стратегічного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві малого бізнесу розглянуто як об’єкт і інструмент впливу на діяльність підприємства . Викладено економічну сутність та види маркетингових стратегій підприємства малого бізнесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність